…07.2020 #26

Cześć i czołem!

Od pewnego czasu przyglądam się światu i ludziom wokoło mnie.
Wiesz co zauważyłam? Kilku z nich poświęca się dla swojego związku. Dla drugiej osoby. To tak wartościowi ludzie, nie nie chodzi o ich poświęcenie, chodzi o to jacy Oni są. Podziwiam. Sama chciałabym być na miejscu tej drugiej osoby, wiesz?
Doznać tego czego ona doznaje.
Pełne zrozumienie, bezgraniczna miłość i obrona w każdej sytuacji.

Często dostrzegamy cudowne czyny u innych a nie zauważamy tych drobnych gestów jakie dzieją się obok nas. Dlatego warto się zatrzymać i popatrzeć czy obok nas nie stoi ktoś kto wkłada w naszą relację całe swoje serce i dobroć jaką w sobie ma.

Dostrzegajmy w ludziach nam bliskich dobrać i wrażliwość. Otwórzmy się na ludzi, na których nam zależy.

Przecież to co się dzieje wokół NAS zależy tylko od NAS.

Twój los jest w Twoich rękach! Ja wierzę w Ciebie i Twoją siłę. Wierzę w Moją siłę.

Trzymaj się.

Jedna uwaga do wpisu “…07.2020 #26

  1. Jesteśmy istotami, które mogą bardzo wiele, a może nawet wszystko… To jak wygląda nasze życie w znacznym stopniu zależy od nas samych, podejmowanych przez nas decyzji i postrzegania życia i Świata… Nasze pokłady siły są wielkie tylko nie zawsze potrafimy to dostrzec, odkryć, doceniać i wykorzystać…

    Polubienie

Dodaj komentarz